Eerste dagen alleen in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bas Helmink - WaarBenJij.nu Eerste dagen alleen in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bas Helmink - WaarBenJij.nu

Eerste dagen alleen in Sydney

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas

07 Juli 2014 | Australië, Sydney

** Lonely **

Thijs vetrok na een weekje van Sydney naar Vietnam om daar met Do te gaan reizen. Nu was ik dus helemaal op mijzelf aangewezen en dat gaat eigenlijk prima! Het wordt ook wel een beetje tijd om wat meer mensen te gaan ontmoeten en Sydney te gaan bekijken. Het duurde wel even voordat ik wat maatjes had gemaakt maar na een tijdje is dat zo simpel.

Veel met een dude van het hostel geweest (Maikel) en een jonge (Joost) die ik al kende vanuit het hostel in Manly. Top gehad! Een avond was het gratis bier totdat de tab leeg was, ideaal natuurlijk (biertje buiten de happy hour kost $9)! Super leuk Duits-Turks meisje leren kennen die beetje dezelfde reis gaat doen zoals ik gepland heb. Heb ook eindelijk een paar keer gekookt en normaal in het hostel ontbeten in plaats van die idiote prijzen te betalen in deze stad.

Ben in het hostel vooral veel met Joost, Frank en Maikel geweest. Maakte nog een hele mooie opmerking over de facebook foto van Joost waar hij met en vrouwte op staat; ik zei woow is dat je chick?? Bleek het zijn moeder te zijn...

Sydney is een hele mooie stad, maar na een week heb je het echt wel gezien. Er was overigens een gratis museum in de botanische tuin welke echt alle soorten kunst had, daar heb ik me echt vermaakt!

Op de voorlaatste dag moest Nederland voetballen tegen Costa Rica. We hadden kaartjes gekocht voor een Holland party. De wedstrijd begon om 6 uur in de ochtend maar ik lag nog te slapen... Met oordopjes in hoor je de wekker natuurlijk niet... Best jammer, maar de wedstrijd was toch de moeite niet waard om je bed uit te komen.

Na een avondje 'wet t-shirt contest' in de bar onder het hostel besloot ik om de volgende dag te vliegen naar Cairns.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Eindelijk is het zover: mijn reis naar Australië, Bali en Hong Kong!

Actief sinds 28 Juni 2014
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 4638

Voorgaande reizen:

29 Juni 2014 - 24 September 2014

Australië - Bali - Hong Kong

Landen bezocht: